מעורב הופס לשבת / מנחם לס

1. ה-NBA אישרה את שי שלנו לכל משחקי הגמר

למשחקי הגמר של ה-NBA ישנה דרישה ממדיה מכל רחבי העולם. את האקרדיטציות מאשרים ב-NBA עצמה ולא במחלקות המדיה של הקבוצות – ז"א הגולדן-סטייט או הקליבלנד קאבס.

אז בשמחה וגאווה רציתי שכולם יידעו ששי גולדנברג שלנו אושר לאקרדיטציה לכל משחקי הגמר. בקליבלנד הוא יהיה בכולם. לסן פרנציסקו הוא מנסה להשיג טיסות זולות. לצערי לאתר שלנו אין כסף להוצאה כזאת. אולי בשנה הבאה נבקש תרומה קטנה מכל איש צוות וכל גולש כדי שנוכל לממן את טיסתו ושהייה קצרה במלון לא יקר של הכתב הבא שלנו ליעד הבא. אם 300-400 משתתפים יתרמו 10 ש"ח כל אחד, זה יספיק.

אמרתי לשי שלמשחקי הגמר (כמו לאול סטארס) ה-NBA דואגת למקומות ישיבה מצויינים לכל אנשי המדיה, והאוכל והשתייה כולם על רמה רויאלית. בבוסטון, בשנות ה-80, הגישו לנו לובסטרים. בניו יורק בשנות ה-70 סטייקים עסיסיים. גם במיאמי האוכל היה מכל טוב.

נאחל לו הצלחה ונקווה לשבעה משחקים מעניינים!

 

2. קווין דוראנט: "אני לא אחראי על חוסר השוויון בליגה!"

קווין דוראנט לא מאמין שבמדיה מדברים עדיין על הפרי אג'נסי שלו, ועל החלטתו לעבור לגולדן סטייט.

"האם אני השחקן הראשון לעבור לקבוצה חדשה בשעה שהוא הפך לשחקן חופשי?" הוא שאל את סם אמיק מיו אס איי טודיי. זה מה שהוא אמר ל- USA TODAY Sports’ Sam Amick

"אפשר לחשוב שאני הסיבה ש(מילה מלוכלכת שלא מתאימה לאתר שלנו) אורלנדו מג'יק לא מסוגלים לעשות את הפלייאוף כבר 5-6 שנים ברציפות? זוהי אשמתי?

האם אני הסיבה שברוקלין נטס נתנו את כל בחירות הדראפט שלהם בשנים האחרונות לבוסטון סלטיקס? כן, בוודאי (עכשיו הוא צוחק) הכל אשמתי. אני לא יכול לשחק עבור 30 קבוצות, אז בחרתי אחת שאני רוצה לשחק בה. אולי יכולתי לעשות כל קבוצה במזרח קצת יותר טובה, ולעשות כל קבוצה במערב קצת יותר טובה. אז בחרתי קבוצה שרציתי לשחק בה. שחקן חופשי זה אומר שהוא חופשי לשחק היכן שהוא רוצה!"

הוא בחר להזכיר את אורלנדו והנטס. ומה בקשר למינסוטה שלא עשו את הפלייאוף כבר 13 שנה? או סקרמנטו קינגס – 12 שנה. האם זאת אשמתו של קווין דוראנט שישנן קבוצות שמנסות אך טועות בחישוביהן? גם אורלנדו החליטה להיפטר מדווייט האווארד ולהתחיל הכל מחדש. ההחלטה היתה טובה; הביצוע דפוק. מה שהנטס עשו היה פשע כדורסלני ממש, אבל אני זוכר שכשהם עשו את הדיל היו הרבה שבירכו אותם על העזתם.

לברון וכריס בוש הגיעו למיאמי… לברון הגיע לקאבס להתחבר אל קיירי אירוינג וקווין לאב. אז מה מתנפלים רק על דוראנט?

הסיפור פשוט: התחרות ב-NBA אינה רק בין שחקנים. היא גם בין מנהלים ומנכ"לים. לעתים אנחנו נותנים יותר מדי קרדיט למנהלים כי אף פעם לא ניתן לדעת או לנחש למפרע איזה רוקי'ס יהפכו לכוכבים ענקים. על מייקל זה היה ברור. על לברון זה היה ברור. על מג'יק זה היה ברור. על לארי בירד זה היה ברור. על לו אלסינדור (קרים עבדול ג'אבר) זה היה ברור. אבל זה כלל לא היה ברור ובטוח כלל וכלל על ראסל ווסטברוק, ג'יימס הארדן, ואפילו קובי בריאנט.

המזל עובר, חולף לו מקבוצה לקבוצה. לכן דור הולך ודור בא. בתקופה הזאת זה הקאבס וגולדן סטייט. אבל חייתי וראיתי דיינסטיס בבוסטון, בלוס אנג'לס, בניו ורק, בשיקגו, בדטרויט, בסן אנטוניו, במיאמי, ועתה הקאבס והווריורס.

זאת לא אשמת קווין דוראנט, וכמעט כל שחקן היה עושה מה שהוא עשה. עוד חמש, שש שנים, גולדן סטייט והקאבס יהיו מה שדטרויט והלייקרס היום.

 

3. הספארס "עושים הכל" להביא את כריס פול

לפי אתר http://blog.mysanantonio.com/spursnation/ הקבוצה עושה את כל המאמצים האפשריים להביא את כריס פול לקבוצה בעונה הבאה. הדיעה הרווחת בין הספארס נשיון, וכנראה בין מנהלי ומאמני הקבוצה היא שעם קאווי לינארד בריא, ושאר הקבוצה בערך אותו דבר כפי שהיא בהבדל אחד – מאנו ג'ינובלי פורש וכריס פול מגיע –  הקבוצה תשתווה בחוזקה לפחות לווריורס ולקאבס.

הבעייה? כסף תחת הסף לשלם לכריס פול. אני גם לא יודע מה הספארס יחליטו אם מאנו ג'ינובלי יחליט לשחק עוד שנה.

4. האם הסלטיקס בדרך להיות הדבר הבא?

 

 

הסלטיקס הם בעלי הבחירה הראשונה בדראפט ויש להם כסף רב תחת תקרת השכר. הקהל שלהם יודע זאת ולכן הם החלו בקריאה "LET'S GO CELTICS" כשנותרו 12 דקות לסיום העונה של הסלטיקס, והקאבס מובילה ב-35 נקודות.

הקהל של הגארדן בבוסטון הוא אחד האינטיליגנטים מכל קהלי האולמות. הם הבינו שהם משחקים נגד יריב עליון אבל הם לא יצאו בקריאות גנאי כי הם יודעים שעתיד הקבוצה וורוד. בדראפט של השנה הם יבחרו במרקל פולץ שהוא ראש וכתף מעל כל בחירה אחרת בדראפט הזה. הוא כאילו עומד בעצמו בבחירה מס' 1, ואחריו בא שאר האספסוף… הבחירה הזאת לא נוגעת בסך הכסף הרב שיש להם לפני הסף.

הווריורס השקיעו 6 שנים בבניית אלופה מסביב סטף קרי; הקאבס הם בשנה השלישית של יצירת האלופה שיש להם. הסלטיקס נמצאים בערך 75% מהשלמת המסע. בחירת הדראפט הראשונה העונה, ובחירת דראפט גבוהה מאד בעונה הבאה (הבחירה האחרונה של הנטס השייכת להם מהטרייד של פול פירס וקווין גארנט). וכמובן יש להם כסף רציני תחת הסף לטרייד מצויין, או הבאת שחקן חופשי.

האמת חייבת להיאמר: עד עתה הסלטיקס התעלתה יותר בגלל בחירות דראפט לא גבוהות שהיו OVERACHIEVERS כמו אייזיה תומאס וג'יי קראודר – שניהם בחירות דראפט סיבוב שני – או אברי בראדלי, ג'רלד גרין וג'ונאס ג'רמנו שבכלל לא נבחרו בדראפט. מצד שני אל הורפורד (בחירה 3), ג'יילן בראון (בחירה 3), ומרכוס סמרט (6) היו טובים, אך לא מצויינים.

גם לעולם לא נדע כמה באמת השפיע מות אחותו של אייזיה תומאס על משחקו. זה גם לא חשוב. הסלטיקס יודעים – וכולנו יודעים – מה אייזיה מסוגל לעשות. הוא נשאר בקבוצה עוד עונה אחת על בטוח, לסיום החוזה שלו מפיניקס על 6.8 מיליון לעונה. אבל בסיום העונה הבאה הוא ירצה כסף גדול כשחקן חופשי, והשאלה אם בוסטון יסכימו אם עד אז מרקל פולץ כבר ייקח את המושכות.

"זה לא מטריד אותי" אומר אייזיה. "זה הכל ביזנס. אני יודע מה אני שווה, ואם לא הסלטיקס אז מישהו אחר ירצה בי".

אני כמעט בטוח שאם מגיע שחקן חופשי ברמתו של גורדון הייווארד למשל, ומרקל פולץ, הסלטיקס תהיה הרבה – אבל הרבה יותר חזקה – משהיתה בפלייאוף נגד הקאבס. ובדראפט הבא יגיע עוד שחקן מ-1 עד 5.

 

5. היום לפני 30 שנה: "LARRY STILLS THE BALL!!!"

לפני 30 שנה היום התקיים המשחק החמישי בין  בוסטון סלטיקס ודטרויט פיסטונס. התוצאה היתה 2-2 וזה היה המשחק החמישי בסידרה של 'הטוב מ-7'. דטרויט הובילה 107-106 עם 5 טיקים בשעון. לארי פורץ, נחסם, והכדור יוצא החוצה מנגיעה אחרונה של הסלטיקס. אייזיה תומאס מוציא כדור. לארי בירד "כאילו" שומר על ביל למבייר, אבל "נותן" לו מרווח מספיק גדול לקבל מסירה ולסיים את המשחק. אייזיה רואה את למבייר פתוח, אבל ברגע שהוא החל עם תנועת המסירה לארי כבר יצא לחטיפת הכדור. הוא חטף את הכדור בניתור, ומהאוויר מסר לדניס ג'ונסון תחת הסל, שקלע סל נצחון שנייה לפני הבאזר.

הסלטיקס ניצחה 107-108.

דטרויט הישוותה ל-3-3 בביתה, והסלטיקס ניצחה משחק 7 בביתה. הסלטיקס הפסידה בגמר ללייקרס.

הרבה מכנים את הגניבה של לארי "גניבת הכדור הגדולה מאז ומעולם" כי הציפור תיכננה אותה. הוא בכוונה השאיר רווח ללמבייר רק כדי לנוע עם המסירה ולחוטפה.

הקריין יצא מדעתו עם הצריחה "LARRY STILLS THE BALL…LARRY STILLS THE BALL…"

אחרי המשחק כשכל העיתונאים היללו את בירד ושאלו את אייזיה אם יש לו מה לומר הוא הגיב: "אם לארי בירד לא היה שחקן לבן לא היו עושים מהחטיפה דבר כזה גדול. אילו הוא היה שחור הוא סתם היה עוד שחקן".

האמירה הזאת פגעה באייזיה מאד. רק זמן רב אחריה הוא הודה שהיתה זאת שגיאה לומר מה שאמר ושהוא "יודע שלארי הוא אחד השחקנים הגדולים בהסטוריה אם לא הגדול מכולם".

 
*
 

*

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
75 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
נתן
נתן
27/05/2017 6:12:13

דוראנט רק ניצל סיטואציה. אז מי אשם?
כל מי שסופר אליפויות לשחקנים, כלומר כמעט כולם.

סוסמעץ
סוסמעץ
27/05/2017 6:19:41

דוק מבחינתי אפשר וראוי לארגן תרומה כבר עכשיו
בטוח שרבים כמוני ישמחו לעזור במימון הכרטיס

מנחם לס
מנחם לס
27/05/2017 6:25:04
Reply to  סוסמעץ

תודה על הצעתך הנדיבה. זה מאוחר כבר עכשיו. אבל בוודאי שאציע זאת בעונה הבאה – תרומה קטנה של 10 שקלים מכל גולש ואיש צוות יעשו את הטריק.

אפלטון
אפלטון
27/05/2017 9:45:48
Reply to  מנחם לס

מנחם זה לא מאוחר.
אם שי יסכים אפשר לפרסם את פרטי החשבון שלו באתר. אם כל אחד ישים 10-20 שקל, פחות ממנה שווארמה זה יכסה את הוצאות הטיסה.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
27/05/2017 10:44:53
Reply to  מנחם לס

למה מאוחר? יהיה מאוד חבל להפסיד את הסיקורים

סוסמעץ
סוסמעץ
27/05/2017 10:57:17

רועי או אחד מחברי הצוות, מוזמנים לארגן את זה
אפשרי גם דרך חשבון PAYPAL

Kidd
Kidd
27/05/2017 22:32:30
Reply to  מנחם לס

אתרום כסף בשמחה.
למה לא להכניס פרסומות לאתר המצויין הזה?
שגם תרוויח ממנו קצת כסף, מה רע?

חמי
חמי
27/05/2017 22:40:06
Reply to  מנחם לס

Steals and not stills

captain beefheart
captain beefheart
27/05/2017 10:27:47
Reply to  סוסמעץ

למה מאוחר? כדאי לנצל את הרייטינג הגבוה של האתר התקופה הזו, לעשות הדסטארט וליצור בסיס מימון לאתר לשנה הבאה. גם תחזוקת השרתים וכו' וגם שכבר יהיה כסף לשלוח כותבים מפה לשם. כולם סומכים עליך בעיניים עצומות. מה זה 10 שקלים, אתה צוחק איתי? נשים יותר!

עגל
עגל
27/05/2017 11:01:55

ברור

gogo
gogo
27/05/2017 7:11:39

תודה על הפוסט
אייברי בראדלי וגראלד גרין היו בחירות סיבוב ראשון (בראדלי בחירה 19 ב 2010 וגרין 18 ב 2005)

מנחם לס
מנחם לס
27/05/2017 8:02:12
Reply to  gogo

טעות שלי. טוב, אבל בחירות מאוחרות

מיקי
מיקי
27/05/2017 7:35:05

כריס פול – צעד נכון לשני הצדדים. לא בטוח שזה מצריך פרישה של מאנו, אם כבר של פארקר. התרחיש ההגיוני הוא שמילס עוזב, מאנו ופרקר נשארים בחוזה וטרן, פול גם הוא מתפשר פיננסית, ובפוינט גארד זה פול, פרקר ומוריי.
לארי – שחקן יחודי. לא ראיתי כמותו ולפי מג'יק גם לא אראה ("לא יהיה לנו עוד לארי בירד"). קשה לי לשים את האצבע על מה בדיוק כל כך נדיר בו, אבל כל שנה בערך אני רואה היילייטס ביוטיוב, וכל פעם מחדש אני נדהם ומרגיש מהשניה הראשונה שזה זה – אני רואה עכשיו את לארי בירד. אי אפשר לחשוב שזה מישהו אחר (ולא איזייאה, לא בגלל הצבע). סגנון יחודי, מגה אינטליגנטי, נדיר ומיוחד.
איזייאה – בד בוי כבר אמרנו?
תודה רבה מנחם

גיא הרשע
גיא הרשע
27/05/2017 8:25:40
Reply to  מיקי

הכי מסכים שיש.
לארי היה באמת אגדה.
הוא ומג'יק, 2 השחקנים שהופכים סטטיסטיקות לפחות משמעותיות,
ולא שהייתה להם בעיה כלשהי בתחום הסטטיסטי,
אלא בגלל שאת הערך המוסף שלהם אי אפשר לכמת במספרים.
או כמו שאתה כתבת –
"סגנון יחודי, מגה אינטליגנטי, נדיר ומיוחד."

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
28/05/2017 9:46:37
Reply to  מיקי

שחקנים כלארי ומג'יק היו גאוני כדורסל וכאלו שמתעלים ברגעים החשובים ובמשחקים החשובים ומנהיגים שעשו את הצוות שסביבם לטובים יותר שמילה טובה מהם (ממג'יק או בירד) או טפיחה על השכם היו חשובים להם יותר מדברי שבח של המאמן או מאמר בעתון ספורט יוקרתי כפי שאמר איינג' על בירד.
יש שחקנים נוספים ברמה הזו רק מייקל מאפיל על שניהם. לפני מייקל התשובה השאלה מי הכדורסלן הטוב בכל הזמנים הייתה בעיקר מג'יק או בירד.

אבוס ראסברוק
אבוס ראסברוק
27/05/2017 9:02:20

לארי היה שחקן נדיר עם המון כריזמה, הוא הכניס את כל הקבוצה שלו לאנרגיות והשרה כדורסל חכם.

Shir
Shir
27/05/2017 10:04:44

מעולה, שיהיה המון בהצלחה לשי ונשמח לעזור

רועי ויינברג
רועי ויינברג
27/05/2017 10:25:34

מעורב מעולה. כריס פול לספרס יכול להיות מצויין – קו אחורי שלו לצד דני גרין בתפקיד ג'יי ג'יי רדיק וקוואי אנד אולדריג' זאת קבוצה מצויינת שיכולה להיות איום ממשי על הווריורס כשכולם בריאים.

דוק מלבי
דוק מלבי
27/05/2017 20:11:57

אני מסכים לגבי המשבצת של כריס פול שתפורה בול בשביל הספרס, בחבר׳ה אנחנו מדברים על זה כבר מתחילת העונה. השאלה היא אם אולדריג׳ צריך להישאר או לנסות לעשות עליו טרייד ולהביא פאוור-פורד/סנטר עם רוח קצת רעננה לקבוצה.
זה שיקול אמיתי, כי זה לא סוד שאולדריג׳ לא מבריק בשנה האחרונה, לא סתם פופ נשאל אם הוא מקבל ממנו את מה שהוא רוצה. מצד שני עם מנהל משחק כמו פול יש מצב לראות פה צמד פיק אנד רול נפלא, שלא לדבר על משולש של לאונרד- פול- אולדריג׳- שלושה שחקנים סופר חכמים שאם הכימיה בניהם תבנה טוב השמיים הם הגבול.

השאלה האמיתית היא על עתידו של אולדריג׳ בקבוצה, כי אין ספק שצריך לעשות הכל כדי להביא את כריס פול.

captain beefheart
captain beefheart
27/05/2017 10:40:37

כריס פול בס"א = אופציה מיידית לאליפות. רק לחשוב מה שילוב של שחקן חכם, מוכשר, אחראי ובוגר עם פופ יכול לעשות.

מה שמביא אותי לתחזית לא בלתי אפשרית לגמר: שביקה אפשרית ומהדהדת היסטורית של ג"ס לאורך כל הסדרה.

למה?

במשחק הראשון מול הספרס ג"ס הפגינו שבריריות בלתי צפויה. הם פשוט נמעכו תחת קבוצה שלא פחדה מהם, באה עם תוכנית סדורה, עם כוח אש ובעיקר עם שחקן מרכזי בתפקיד המוציא לפועל. אלמלא הקרסול של ליאונרד – המשחק ההוא היה כנראה נגמר בבלואואאוט, שמשמעותו גניבת הביתיות והמומנטום. יש אפילו מצב שהספרס היו לוקחים את המשחק השני באורקל ואז כל ההיסטוריה היתה נראית אחרת. אפילו סוויפ הפוך בא בחשבון.

מה זה רוצה להגיד? שלמשוואת המחץ שנקראת ג"ס יש פיתרון. אם תרצו – כל קבוצה היא בלון בפוטנציה אם אתה רק יודע איפה לנקב. ונראה שלספרס היה את זה, רק שהכל היו מושתת על שחקן אחד. ומהרגע שהוא יצא מהמשוואה, כל הסיפור השתנה.

לאמור: ניצחון של הקאבס במשחק הראשון במפרץ אפשרי ביותר. ג"ס מעולים, אבל כשטבלו אותם בנהר הסטיכס השאירו מקום פגיע.

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
27/05/2017 11:02:39

אני סבור בדיוק הפוך ממך קפטן. הלוחמים מתעוררים תמיד עם הגב לקיר והשערה מופרכת שיש לי היא שדווקא ה3-1 מול הקאבס הרדים אותם מאוד והיה לזה השפעה שלילית על הקבוצה להמשך הסידרה. דווקא במשחקים עם לחץ הם נוהגים להתעורר ולתת בראש (ממפיס, אוקלהומה, קאבס 2015) וראה ערך המשחק מול הספרס בעונה הסדירה שהיה קריטי עבור שתי הקבוצות – הם ידעו להתעורר ולא להישבר גם מ20 הפרש ועם הגנה עילאית.

captain beefheart
captain beefheart
27/05/2017 11:19:22

אין סתירה. טענתי היא שלג"ס יש נקודות תורפה כמו שראינו במשחק הראשון בגמר המערב. יכול להיות שזה היה מתהפך, יכול להיות שהיו מובסים בראשון ומנצחים את כל הארבעה אחרי.

מיקי
מיקי
27/05/2017 11:54:21

מסכים עם כל מילה בנוגע לסדרה עם הספרס. מסכים שזה גם התרחיש המרכזי של הפרשים להפתיע – להתנפל על הלוחמים מהשניה הראשונה של המשחק הראשון ולקוות שישתנקו. כמובן, הרבה תלוי בכתפיו, הרחבות, של מספר 23. מרתק.

גיל(איש טבח שמו)
27/05/2017 10:41:55

אלף, אני שמעתי אלף

דדי
דדי
27/05/2017 10:43:27
יניב
יניב
27/05/2017 11:52:37
Reply to  דדי

מעולה

Berch
Berch
27/05/2017 10:45:04

תענוג של מעורב…..
זה מה שיחזיק אותנו בימים שחונים אלה….. 🙂

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
27/05/2017 11:04:13

מעורב מצויין תודה רבה מנחם.

הערבי
הערבי
27/05/2017 11:31:58

אם הייתי ביופורד הייתי מתפלל שג'נובלי מחליט לפרוש ומפנה לי מקום בתקרה.
ואז הייתי מציע את גאסול (הוא בטח יממש את האופציה שלו)+החוזה של פארקר+ מורי+דידמון+ שתי בחירות דראפט תמורת CP3 וד.ג'ורדין 

מיקי
מיקי
27/05/2017 11:57:54
Reply to  הערבי

אם פרקר ומאנו יסכימו לחוזה נמוך בעונה האחרונה שלהם, על מנת לשמר סיכוי לטבעת נוספת, אין צורך להפריש או להטריד אותם, ולהערכתי גם הם מבינים את זה. אולי גם גאסול. כל השלושה יכולים לסגור את החודש גם בחוזה מינימום.

the comedian
the comedian
27/05/2017 12:30:18

http://www.nbadraft.net/nba_mock_drafts/141792/edit המוק דראפט שלי השני לשנה הזו מוזמנים לצפות

יונתן .S.
יונתן .S.
27/05/2017 16:22:24
Reply to  the comedian

מאוד מתחבר ל-MOCK שלך.
חבל רק שאין הסברים שלך לבחירות הללו, אבל מכיוון שאני מניח מהצורה שבה סידרת את השחקנים שאתה מבין בנושא, אשמח לתגובתך לכמ השאלות:

1. פולץ VS בול – אני יודע שמדובר פה ביותר התאמה מאשר אפסייד, כי אין בחירת טופ 1 העונה שהיא וודאית, אך רבים טוענים שלמרות זאת הדראפט מלא בסטארים פוטנציאלים בניגוד לשנים קודמות (ספק אם זה נכון, אבל נניח..). השאלה כאן היא סביב מי לטעמך הדעות עלולות להיות שגויות יותר – סביב פולץ, ששיחק בוושינגטון ורבים מאמינים שהוא לא שיפר אותם ושלמרות שאין לו חורים גדולים במשחק שלו, הוא גם לא "מאסטר" עדיין באף קטגוריה? או לונזו, שרבים מאמינים שמדובר בילד רזה שאביו מנפח יתר על המידה את המנייה שלו ומלבד ה-IQ כדרוסל שלו הוא לא באמת ניחן בהרבה מעבר?

2. למה כולם כל כך מתלהבים מג'ונתן אייסק? הוא מריח לי כמו מרוויח עיקרי מגישת הסטרץ' 4 שמתחזקת בליגה ובסוף הוא יהיה כמו מן ת'ון מייקר שדורש עוד המון עבודה עדינה סביבו וזה עוד המקרה הטוב לגביו.

3. בחירות על חשבון שחקנים דומים בעמה: יש כמה מקרים שאשמח גם לגביהם להסבר.

# טי ג'יי ליף לראפטורס (בחירה 23) – על חשבון….פטרסון? פואטל יעבור בטרייד? נוגיירה?
# איקה אניגבוגו לרוקטס (בחירה 19) – למה כשיש כבר לקבוצה את קפלה, להביא אותו? הוא לא מתאים לשיטת הקבוצה ואני רואה בהבאתו הגיון רק אם יהיה בכך ניסיון לראות אם הוא יוכל עם הזמן להחליף את קפלה בקבוצה ולהימנע מלשלם לו חוזה יקר יותר.
# טיילר לידון לג'אז (בחירה 24) – הכנה לעתיד ללא פייבורס ודיאו? כי יש כבר את ליילס, שחייב זמן משחק כדי להשתפר, כאופצייה 3. אני גם תוהה אם אתה רואה את הבחירה הזאת כהכנה עתידית לשיפוץ בקבוצה לאחר עזיבה פוטנציאלית של הייוווארד בקיץ.

לא המשכתי לסיבוב השני, כי שם השאלות מרובות, בעיקר כי אני כבר פחות מכיר ומבין בשלב הזה.
אשמח לתגובה ממך.

the comedian
the comedian
28/05/2017 9:15:36
Reply to  יונתן .S.

אוקיי אז נתחיל עם התשובות:
1.איך שאני רואה את זה לגבי לונזו יש דיבור בכל אתר בערך בצורה יותר בגלל בן משפחה מסוים וכל התקשורת הזו גורמת לו כמובן ליותר הייפ בפן המקצועי גם ולכן בוחנים את האספקטים במשחק שלו בצורה יותר מעניינת (לא זכור לי שמרקל םולץ' קיבל כתבה ראשית באחד האתרים בארץ לדוגמא) עכשיו רק הבנתי את השאלה אבל אשאיר את מה שכתבתי לפני הדעות לגבי פולץ הן יתגלו שהוא שחקן גדול השאלה באיזה קבוצה הוא יוכל להראות את זה…

2. ג'ונתן אייזיק גילוי נאות אני לא תופס ממנו הרבה אתרים כן כי הוא עם נתונים פיזיים באמת מרשימים ויוכלות לא שיגרתיות לגובה שלו, אבל אני רואה בו סוג של האריסון בארנס גבוהה יותר אבל אני רואה בו באמת סטרץ פור שיוכל להשלים את חמישיית העתיד של מיניסוטה וכמשלים חמישייה בדומה לבארנס ועם דיאנג מהספסל יוכל להיות יעיל (בהנחה שהוא יקלע יותר מ31% בפיינלס העתידי מעבר לקשת)

3. טי ג'י ליף בכיר ילידי ישראל בדראפט הקרוב אני רואה אותו מדרדר ביחס למספר דירוגים אחרים שהכניסו אותו לטופ 20 שזה יהיה ממש נחמד גם יזכור לבוא לייצג אותנו בעתיד ובקשר שלו לדינוזאורים מקנדה אני הייתי מסמן אותו כמחליף ראשי לאיבקה ויוכל לתת 15 דקות כרול פלייר לא רעות קצת לפתוח את המגרש ואני חושב שהוא יהיה יותר טוב מפטריק פטרסון.
איקה מucla שאני לא רוצה להסתבך עם שם משפחתו קודם כל זה לא ליוסטון זה לאטלנטה לתשומת ליבך ושם הוא יוכל להיות אחלה מחליף לדוויט ואולי אפילו בעתיד יהיה שחקן חמישייה הוא יוכל להתפתח לסוג של טריסטן תומפסון בעתיד.
טיילר לינדון שחקן באמת דומה לליילס וחשבתי על זה אבל מקסימום הוא יהיה בדי ליג קצת ישתפר ואפילו יוכל לשמש קלף דראפט בעתיד וגם הוא אחלה מרווח משחק (39% שלוש)

שמחתי לענות על השאלות מקווה שהן עזרו לך

מוש השור
מוש השור
27/05/2017 13:56:38

אחלה מעורב. אני מוכן לתרום בכיף, הדסטארטר זה רעיון מעולה. גם לתחזוקה שוטפת וגם לטיסות של המסקרים

פומה
פומה
27/05/2017 13:58:25

צריך גם להביא בחשבון כסף למשלחת לטור דה פראנס ,כסף למשלחת לאמריקאן קאפ. עסף למשלחת.לפורמולה 1,כסף למירותי סוסים , ועוד.
גז בבקשה לא לבזבז את כל הכסף עכשיו ….

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
27/05/2017 14:04:18

דוראנט פשוט אימבציל רפה שכל

פול לספרס זו מכה שלא כתובה בתורה. וסוף הסיפור של הספרס של פופ.
לשכוח מפול – להיפרד לאולדריג' – לקוות שמאנו יישאר לעוד עונה – ולהביא את גריפין.
ורוביו במקום פארקר / מאנו אם פורשים.

סער ברעם
27/05/2017 14:20:00

גריפין לספרס? לא קרוב למנטליות שלהם אחי… פול הרבה יותר מתאים.

Mbk
Mbk
27/05/2017 20:33:06

זה רעיון ענק

אלי בולס
אלי בולס
27/05/2017 14:15:49

כריס פול יותר במקום פארקר אני מאמין…

פומה
פומה
27/05/2017 14:49:48

חברים למה לסטות.מהנושא ,הנושא הוא סיקור מהמגרשים ?
יותר נכון אולמות.לא מגרשים .
השאלה אם קהל הגולשים כאן מתענין בסיקןר כזה?
למה בעצם לסקר אם כבר יודעים מי ינצח ובאיזו תוצאה ?
מפנה אותכם לטור של מל הקאבס ינצחו 4:2 .

john
john
27/05/2017 14:52:46

1. המון בהצלחה. אם יהיה אפשר לתרום מעט אשמח…

2. כל כך צודק. עם אלה הטוענים שהיה 'חייב' להישאר עם okc כי לא שוברים קונטנדרית אין לי ויכוח כי התפיסות שלנו מנוגדות לחלוטין. עם אלה הטוענים שהיה זה זכותו לעזוב את okc במיוחד אם לא היה מרוצה אבל היה חייב לבחור כל קבוצה אחרת יש לי ויכוח קשה. שחקן לא אמור לעבוד על הלגסי של עצמו. זה תפקידם של אחרים. דוראנט רוצה להרוויח כסף טוב ולהנות מהמשחק תוך כדי הארכת הקריירה שלו כמה שניתן. למה בדיוק היה חייב לעבור לעיר קרה במזרח שלא רצה לשחק בה ולשחק 40 דקות לערב שוחקות עם היסטוריה של פציעות רגל או בכלל להיות בסיטואציה פחות כיפית רק בשביל שימשיך לקבל את אהבת האוהדים. הןא גר באחלה עיר באחלה קבוצה עם הנהלה שתעשה הכל כל שנה בכדי להיות תחרותית ולשמור על גופו. אם יזכה באליפויות ויקבל כמה כוכביות? שיהיה…

3. כריס פול יכול מאוד לשפר את אולדרידג' לאו דווקא את קוואי. יש לו היסטוריה לא משהו עם שחקנים בכנף. שום ווינג לא פרח לידו וגם הוא לא שיחק עם טובים מדי למען האמת. גם הוא וגם קוואי פועלים כיום עם הכדור ביד. לא בטוח שהשידוך טוב ולא בטוח שלפול יש יותר משנה שנתיים ל'father time' בו נראה אותו הופך לגארד זקן יותר ואיטי יותר. אם הספרס רוצים ללכת לשנתיים של הכל או כלום אז זו בחירה מעניינת.

4. the road not taken – כל בחירה של הסלטיקס בשנים הבאות תנותח בדיעבד. האם פול ג'ורג' פלוס פולטס הוא הפיתרון? האם באמת ג'ורג' טוב מהייוורד לסלטיקס? לא מקנה באיינג'…

5. זיכרון ילדות. לא אהדתי אז את הסלטיקס אבל זוכר עצמי כילד שואל: מי אלה הנודניקים שמפריעים לסלטיקס להתמודדות השנתית מול הלייקרס? שנה אחרי זה כבר הכרתי את הבד בוייז הרבה יותר…

יונתן .S.
יונתן .S.
27/05/2017 16:56:54
Reply to  john

אחלה תגובה בעיניי.

מסכים מאוד עם 3. כמו שרשמתי כאן גם לדקסטר, למרות החוסר התאמה במשחק של פול, אני מאמין שה-IQ שלו ושל פופ יכולים למצוא פתרונות, כשחשובה מאוד הנק' לגביי אולדריג' – גם ככה המנייה שלו נמוכה מאוד עכשיו. הוא לא בנוי כנראה להיות כוכב משנה בקונטנדרית, אלא שחקן בסגנון לאב, שדורש גם התאמות סביבו כדי להיות השובר שיוויון השלישי במערכת של קבוצה. הבאת פול מקלה מאוד עליו, כי לצערם של הספרס, מדובר בשחקן שדווקא התקדם בהגנה שלו, אבל עדיין לא קרוב לדאנקן, ובהתקפה הוא בהחלט לא בעל הגישה "הספרסית" שדוגלת במשחק פנים. אולדריג' פורח בפיק אן פופ ופול מאסטר בכך. בנוסף, פול לטעמי לא שיחק מעולם עם ווינג ברמה שקרובה אפילו ללאונרד. אולי גם כי הוא דומיננטי כל כך עם הכדור, אבל דווקא החוויה השונה הזאת אולי תתברר כחיובית? קאווי יוכל להתרכז אף יותר בהגנה ופחות בהשקעה התקפית, בה כבר יחלוק אף יותראת ניהול המשחק ובעיקר את העומס ההתקפי עם עוד שחקן. אי לכך, הבאת פול היא לא רק צעד חכם, אלא כזה שעשוי למקסם את הקיים בקבוצה עצמה. מצד שני, אלוהים יודע איך מסדרים מקום בתקרת השכר בשביל שהם יוכלו ליצור איתו שיח רציני.

על דוראנט אין שאלה – בהחלט מסכים עם הנאמר.

ולגביי הסלטיקס – כבר רשמתי את דעתי על העניין למטה ובימים הקרובים תעלה כאן כתבה שלי שתדון בנושא בהרחבה. בהחלט לא מקנא במקבלי ההחלטות שם.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
28/05/2017 10:19:36
Reply to  יונתן .S.

הגמר סלטיקס-לייקרס התקיים רק שלוש פעמים.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
28/05/2017 10:20:55

התגובה לא במקום הנכון!

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
28/05/2017 10:17:47
Reply to  john

בתחילת שנות השמונים פילדלפיה הפריעו לסלטיקס וכשהסלטיקס הגיעו לגמר ב-81' דווקא הרוקטס הגיעו לגמר מולם והסלטיקס ניצחו 2:4 בדיוק כמו ב-86' כשבירד היה רחוק שני כ"ח ושלושה אס' מט"ד בגמר וסיים עם 24 נק' (48.2% מהשדה [36.8% מהשלוש] ו-93.9% מהקו], 9.7 כ"ח, 9.5 אס' ו-2.7 חט' ואי' ב-44.8 דק' למשחק).
מקהייל היה הקלעי המוביל עם 25.8 נק' (57.3% מהשדה ו-80.2% מהקו) והוסיף 8.5 כ"ח ו-2.5 חס' ב-40.2 דק' למשחק.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
28/05/2017 10:21:56
Reply to  john

הגמר סלטיקס-לייקרס התקיים רק שלוש פעמים.

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
27/05/2017 15:00:18

חברים שתדעו לכם שאתם מדהימים ושהרצון לעזור לא מובן מאליו!! כמו שאתם יודעים אני גר בקריית אקרון שבאוהיו ככה שלמשחקים בקליבלנד אין לי בכלל הוצאה וזה לא עולה לי דבר. הסיקור של משחקים 1 ו-2, שאין מאושר ממני שנפלה בחלקי ההזדמנות לסקר אותו עבורכם, הוא בהחלט הוצאה לא מתוכננת עבורי, שלא יכולתי לוותר עליה. תדעו ש-MBK, הלא הוא מידן בורוכוב (או מומי שאוהב חציל בטחינה, אם תרצו), היה זה שעזר לי לתפור טיסה! אני ממש שמח שאוכל לסקר עבורכם את משחקים 1 עד 4 ואת משחק 6 אם נגיע לשם! מי שמעוניין לעזור לי להחזיר קצת מההוצאות אני באמת מעריך את זה מכול הלב! מוזמנים לכתוב לי מייל ל-shaygold20@gmail.com ואני אתן לכם את הפרטים שלי (יש לי PayPal, Venmo, או שאתן את פרטי החשבון בנק ישראלי שלי). תודה לקהילה המדהימה של הופס, שלא מפסיקה לרגש אותי!

חמי
חמי
27/05/2017 22:47:47

תודה לך!

דקסטר
דקסטר
27/05/2017 15:51:58

אוקיי כמה דברים

1. כריס פול יחליט בקיץ אם הוא לוזר- אם יחליט לעזוב את הקליפרס ולבנות משהו אחר בין אם זה הספרס או מקום אחר, יש עוד סיכוי שהמוניטין שלו ישתפר, אחרת הוא סתם לוזר שלא יגיע לעולם לגמר אזור ובטח שלא לפיינלס וישחק בקבוצה לוזרית שהיתה כזו ותישאר כזו

2. דוראנט אכן לא אחראי לטמטום של ה GM ברחבי הליגה ובכל שנה אנחנו תופסים את הראש מה עובר להם במוח המקולקל. וזה לא בדיעבד! אנחנו באמת יודעים שהם עשים מהלכים דפוקים בזמן שהם קורים!
דוראנט בחר לשחק במועדון עם מאמן שהוא סומך עליו עם הנהלה שהוא סומך ועם חברים לקבוצה. ולחיות שבאמת בא לו לחיות שם. כל הקשקוש הזה של לעשות אליפויות לבד ומה הדירוג שלך בין שחקני כל הזמנים הוא קשקוש של העיתונאים והאוהדים.
בין היתר יש בן אדם שצריך לחיות עם ההחלטות שהוא מקבל.
הוא לא אשם שנתנו לדוק ריברס גם להיות המאמן וגם ה GM.
הוא לא אשם שהספרס לא מרעננים את הקו האחורי.
הוא לא אשם שהלייקרס היו דפוקים ולא הצליחו להתאפס על עצמם במשך 5 שנים.
הוא לא אשם שהתקמצנו באוקלהומה על 5 מיליון דולר בשביל הארדן.

3. בוסטון- טוב תקשיבו, בדברים האלה אני לא טועה. תקחו תצטטו תעשו מה שאתם רוצים. לא טעיתי בשיקגו עם רוז, לא טעיתי עם אוקלהומה, לא טעיתי עם הלייקרס ואני גם לא אטעה עם בוסטון.
אם בוסטון לא מעבירה את הבחירה הראשונה בטרייד החל משנה הבאה הם הולכים א-ח-ו-ר-ה.
רעיון מעניין שעלה לי וריאלי לחלוטין בעיקר בגלל הקבוצה הקולטת.
קאזינס תמורת פולץ.
ניו אורלינס קופצים על זה. בוסטון צריכים שחקן "רע" ופיזי כמוהו כדי לתת קונטרה ללברון.
ניו אורלינס צריכים דחוף ספק נקודות בקו האחורי ופולץ יושב להם בול! על המשבצת.
בוסטון לא יצטרכו לוותר על יותר מדי נכסים לדעתי ויישאר להם ביד לעוד טרייד.
והם חייבים ללכת בכל הכוח על היוורד. אייזה-היוורד-קאזינס.
חשוב לשים לב לא רק למאגר האולסטארים אלא על האיזון ביניהם.
אני מאוד אוהב את הרעיון של היוורד בבוסטון כי הוא נותן להם תפוקה של אולסטאר בלי מניירות מיותרות. בהתאם לרוח הקלטית.

יונתן .S.
יונתן .S.
27/05/2017 16:49:42
Reply to  דקסטר

דקסטר, אני מאוד מעריך את הביטחון העצמי שלך ומאוד מאוד מסכים איתך על 2. על 1 זה נראה לי קיצוני והאמת שאני חושב שבמקום מסויים זה סותר את דעתך ב-2, לא? כי שם דוראנט הולך בשביל ההנאה שלו והכסף וכאן לבחור בקליפרס בשביל ההנאה והכסף זה לוזרי? אני יודע שזה שונה בגלל הדבר העיקרי והוא בכך שהווריורס כקבוצה פייבוריטים למס' אליפויות, אבל באופן כללי ההחלטה האישית, ללא קשר לעניין הספורטיבי-מקצועי הוא אותו הדבר לטעמי.
אבל אם נשים את זה בצד – בעיקרון אני מסכים איתך שיהיה טוב לקריירה שלו + "המורשת" שלו אם הוא ינסה ללכת על "הכל או כלום" בספרס. אבל כן נכון לציין שרק ה-IQ שלו ושל פופ יכולים לגרום לזה לעבוד, כי בעיקרון CP3 הוא לא כזה שחקן שנראה מתאים למערכת הזו, שבניגוד לדומיננטיות אחיזת הכדור שלו, בספרס דוגלים בכדור חופשי. ומצד שני, זאת הייתה עונת הבידודים הכי בולטת שנראתה בקבוצה מזה שנים, אז אני כבר לא יודע מה הכיוון כעת, כך שהגעה של פול בהחלט טורפת קלפים כאן.

ולגביי הסלטיקס – שמע אני אמנם אוהד של הסלטיקס, אתה אוהד של הלייקרס, אני אדם אופטימי מטבעי (מה שמקנה רבות ראייה שגוייה במקרים מסויימים לגביי הקבוצה) ואתה כנראה לא מחבב את הירוקים, אבל…..יש הרבה דברים שאני חושב שרבים לא יסכימו לגביי דעתך כאן, בלי קשר אם הם אוהדים את הקבוצה או לא.
קודם על קאזינס – לא משנה מה הוא נותן על המגרש, הוא עדיין רעל בחדר ההלבשה ובתור הנהלה שזהירה עד רמת ה-"מפחדת מעצמה" הם לא יקחו כזה הימור כרגע. הם טובים בלהמר כשאין מה להפסיד (כמו ב-2007) ולאחר הטרייד על פרקינס ב-2011 (שם היה מה להפסיד) שלטעמי היה הסימן האחרון להימור גדול ומסוכן, ההנהלה נהפכה להססנית יותר וזה נראה. בנוסף, הפאליקנס חושבים הפוך מבוסטון והם הביאו אותו כדי לנסות ליצור "הפיכה" במערב ואולי בליגה, בכך שהם, בניגוד לשאר, ינסו להרים שוב את הדומיננטיות שיכולה להיווצר מקו קדמי חזק ולא כמו הרוב, בהן יש קו אחורי שולט.
ללכן, אני לא רואה את זה קורה.
מעבר לכך, השיח בבוסטון כרגע הוא נכון בעיניי – האם נכון לבצע מהלכים של "הכל או כלום" כאשר לא בטוח שעדיין תהיה טוב מלברון והווריורס? למה לבזבז את מה שלא תקבל בחיים שוב עם כל הנכסים האלה, בשביל ניסיון שעלול להסתיים כעקר? הם בעמדה שאף אחד לא חווה בליגה מאז קבוצתך בשנות ה-80 עם וורת'י. כרגע ההימור הכי חכם וללא סיכונים, כזה שגם אולי מאפשר לך חלון עם טווח שממשיך מעבר לשקיעת לברון הפוטנציאלית, הוא בחירה בפולץ וניסיון להביא את הייאוורד בשוק החופשי. כשאגב, גם ככה הבאתם יוצרת עודף בעמדות הללו והם יכולים לבצע טרייד ככה על אותם שחקנים ומי יודע, אולי הוא כן יביא סטאר הפעם, אך כזה שלא ציפינו? נניח דראמונד? אולי אפילו שחקנים ברמה שווה לקראודר ובראדלי, כמו פייבורס או ווצ'ביץ'? לך תדע….אבל זה באמת ההימור הכי טוב כרגע.
אבל שוב – זאת דעתי האישית ויכול להיות שגם אתה צודק כאן. אני פשוט חושב שזה הימור גדול מדי שלא שווה את הסיכון וכל זה בגלל הדעה הרווחת ש"בוסטון קרובים לצלחת ורחוקים מהלך אחד מהניסיון (רק ניסיון!) להתמודד מול הקאבס במזרח". אין בכלל עוד שיח על התמודות שווה מול הווריורס. וכל זה בגלל החוזה של הורפורד והחלון הזדמנויות של אייזאה? תצמיד להם את באטלר וג'ורג' ביחד – זה עדיין לא בהכרח מרים אותם מעל גולדן סטייט בעיניי. עדיף לבנות חכם ולכיוון יצירת חלון הזמדנויות שפוטנציאלית יהיה רחב יותר, מאשר הימור מסוכן שכזה, שעלול להתברר כחלש מדי ואז גם ההיסטוריה לא תסלח להם על זה. לך תדע מה יהיה במזרח עוד כמה שנים….הקאבס מבוגרים סביב לברון מלבד קיירי, בבאקס תלויים מאוד עכשיו בשיקום של פארקר, בראפטורס כבר הבנו שזה לא זה ובפילי בנויים על סנטר מצויין עם רגליים שבירות – שזה מזכיר לנו דברים לא חיוביים…באותה מידה אין לדעת מה יהיה עם בוסטון ולכן אני חושב שעדיף לקחת סיכונים שקולים יותר. הם מפסידים כרגע הרבה פחות אם הם משתמשים בבחירה, מביאים סטאר בוק החופשי ומבצעים טרייד על העודף שייווצר בהבאתם וינסו להביא שחקנים שיתאימו לצידם.

דקסטר
דקסטר
27/05/2017 18:28:30
Reply to  יונתן .S.

אהלן יונתן מה קורה חבר ירוק

קודם כל לפני שאשכח אני לא שונא את הסלטיקס אפילו מאוד מכבד.
אני מעדיף אותם טובים וחזקים וכל הדעות מגיעות ממקום אובייקטיבי.

לגבי מה שאמרת על סעיפים 1 ו 2. לא אין סתירה. כל אחד עומד בפני עצמו. להיפך בשניהם אני בעד לשנות. דוראנט מאוקלהומה וכריס פול מהקליפרס. על כריס פול יש קוף על הגב והדרך שלו לשנות היא לעבור קבוצה. הארגון הקליפרי כושל ולוזרי, לא משנה מה יעשו הם יהיו לוזרים וזה נדבק.
על דוראנט הייתי נייטרלי זה לא היה משנה לי אם היה נשאר או עוזב אני פשוט מגן על ההחלטה שלו לעזוב למקום אחר ומתייחס לכך שהוא עזר לבנות סופר טים.

לגבי הסלטיקס, כמו בחיים מי שחשוב יותר מדי רק על העתיד מפספס את ההווה. ההזדמנויות לא נמצאות אי שם בעוד 4 שנים אלא עכשיו.
זה לא משנה אם אין סיכוי לכאורה לגבור על הווריוס או קליבלנד. משנה האם אתה עושה עוד שלב בדרך. כי גם אם אתה עדיין לא שם נשאר לך רק עוד שלב 1 לטפס ולא 2 . אין טיפוס של שני שלבים במכה ב נ.ב.א .
אתה צריך להכין את הקרקע כדי שאם וכאשר הכוכבים מסתדרים אתה תהיה מוכן להסתער.
ואתה חייב אבל חייב שחקן טופ 10! לא משנה מה המחיר.
אם בוסטון יחשבו יותר מדי קדימה, תבוא קבוצה אחרת ותמקם את עצמה כקבוצה המוכנה הבאה.

לא רק הסופרסטארים חשובים אלא גם שחקני המשנה. הם לא יהיו שם כל הזמן בשבילך עד שתתאפס בתור קבוצה. חלקם יעזבו וחלקם יירדו ביכולת. ועד שבנית קבוצה תצטרך להתחיל הכל מחדש.
יש בערך חלון הזדמנויות של 3 שנים לכל קבוצה לעשות משהו שונה.
בוסטון צריכה להביא מישהו עכשיו!
כדי שבשנה הבא התוכל לשכנע את האול סטאר הבא להגיע ולהסתער על האליפות.. אחרת המטוטלת תנוע לצד השני.

יונתן .S.
יונתן .S.
28/05/2017 1:58:55
Reply to  דקסטר

שמע דדי, אני מאוד מבין את ההגיון בדברייך, אני פשוט חושב שבגלל הסיכון הגבוה והמרחק היחסי שיש כרגע בין בוסטון לשני הטיטאנים בליגה, הם כן ילכו על בחירה בדראפט הזה השנה וינסו מאוד בכח להביא סטאר מהשוק החופשי. האמת שכל השנה חשבתי שהיווארד מאוד רחוק ברמתו מבאטלר וג'ורג' והיום אני מבין שהוא דווקא די קרוב וכרגע עדיף לנסות קודם כל לקבל אותו בחינם.
וכמובן שאת ג'ורג' כנראה עדיף לא להביא, כמו שסתם אציין שעדיף גם לא להביא את לונזו בול בעיניי, כי שניהם לא רוצים לשחק בקבוצה ולמרות שבול עדיין נעול בחוזה במצב כזה, ג'ורג' גם עלול לעזוב אותם וזה לא משתלם. באטלר, מצד שני, שווה עוד ניסיון בדראפט עצמו. ואני שוב אומר – אם בוסטון מצליחה להביא את היווארד ופולץ, מאוד הגיוני בעיניי שהסלטיקס ינסו לבצע טרייד על מס' שחקנים מעמדות החוץ, כי יהיה שם כבר עומס חריג במיוחד! ולא תגיד שמדובר בשחקנים לא ראויים. רוזייר נראה טוב וחסרות לו דקות כדי להתפתח ולצבור ביטחון. סמארט הופך לשחקן ספסל לגיטימי מאוד בעיניי ועם הוא ישתפר במהלך השנים, יהיה לך כאן ווטרן עתידי שעשוי להיות שווה לך למהלכי אליפות. אפילו דימטריוס ג'קסון הרכז האחרון ברוטציה יכול לקבל הזדמנות במקומות אחרים. מגיע להם לקבל הזדמנויות ואני לא יודע אם הם יקבלו אותם בבוסטון ככל שאנו מתקדמים עם הבנייה שם. מה שכן, אם אני צריך לבחור רק אחד מהם שיישאר אני רוצה את רוזייר. הערך טרייד שלו נמוך משל סמארט, אבל בחיי שאני אוהב אותו. והוא ריבאונדר מצויין כגארד.

קצת סטיתי מהנושא….בכל מקרה, הדעה שלך לגיטימית לחלוטין, אבל אני חושב שלא מסתכלים מספיק לעומק על מה שבוסטון רוצה לעשות. תאמין לי, בתור אחד שנובר בתוך נסתרי הקבוצה – הם ילכו על פולץ וינסו להביא את היווארד, כך שהגעתם נותנת לגיטימציה לבצע טרייד על קראודר, בראדלי והבחירה בשנה הבאה של ברוקלין. ואפילו לא הכללתי כאן את השחקנים הצעירים סמארט, רוזייר והאופציות שיגיעו מחו"ל ולא מעט מתרשמים מהם עכשיו, לעומת ההמימות דעים שהייתה שנה קודם לכן, בזיזיץ', יבוסלה ואבדל נאדר. וכמובן שיש גם בחירות דראפט נוספות. הרבה כאלה….עזוב אותך, הצ'אנס לקבל שחקן לא רע מהדראפט הזה גבוה. ופולץ לא חייב בהכרח להיות ג'ון וול כזה. גם אם יקבלו ממנו בראדלי ביל, בוסטון צריכה להיות מרוצה מזה.

יונתן .S.
יונתן .S.
28/05/2017 2:00:38
Reply to  יונתן .S.

וסופ"ש נעים גבר. מעריך את הדעה שלך. מזכירה לי את צ'ארלס בארקלי (בקטע טוב, כן? אני מתכוון ליצירתיות שיש בחשיבה שלו לפעמים, הביטחון העצמי והכוונות הטובות שיש לו – ראוי להערכה בעיניי).

אסף
אסף
27/05/2017 16:34:31

מנחם כמו שהזכירו קודם נראה לי שכל מגיב וכותב פה יסכים לשים את הסכום הפעוט הנדרש בשביל לחוות את הסיקורים המעולים שכתבתי האתר מביאים מהפרקט( אחרי שמתגברים על הקנאה).
ללא ספק מוכיח שגם בארה"ב מעריכים והצדק את הבייבי שלך שמתעצם מדי שנה.
פול לספרס בעיניי חלום רטוב, מתאים מאוד לאופי של הארגון הזה ולשחק תחת פופ, מעבר למאנו זה ידרוש לקבל החלטה כואבת גם בנוגע למילס/ פרקר ואולי אף דני גרין .
בוסטון בשנים הקרובות יידרשו להחלטות לא קלות כדי לעשות את העבודה צעד הנדרש קדימה אבל העתיד מבטיח מאוד.
לא יודע אם לא יהיה עוד לארי בירד אבל חוכמת משחק וערמומית כמו שלו בטוח לא תהיה .

the comedian
the comedian
27/05/2017 17:04:58

*יכול להיות שכתבו את מה שאני אומר לפני פשוט לא עברתי על התגובות*
כריס פול יכול להיות נהדר לספרס גם מילס השנה מסיים חוזה אם אני לא טועה והולך לקבל חוזה מאחת הקבוצות בליגה שחבל יהיה לספרס להשוות לדעתי, ואז כריס פול יכנס למשבצת רכז ראשי וטוני יוכל לעלות מהספסל לסביבות ה20 דקות לא רעות משם. וגם נכתב על ידי מישהו לפני כמה ימים (מי שאמר מוזמן לקחת קרדיט) שאלדריג' בקבוצה גדולה יכול להיות משלים ביג 3 סטייל קווין לאב\כריס בוש ולען שלישיית פול לאונרד אלדריג' תהיה מרתקת לצפייה ומי יודע אולי אפילו תסדר לפול גמר אזורי ראשון (מול גולדן סטייט האכזריים)

שגיא נאור
שגיא נאור
27/05/2017 17:19:00

תענוג של מעורב מנחם.

אין בעיה עם ההחלטה של דוראנט. מה שכן, ליפויות שיירשמו על שמו בווריורס לא יהפכו אותו לגדול כמו שהיה יכול להיות בכל מקום אחר. אם המורשת שלו פחות מעניינת אותו אז בכיף. אבל כשיעשו סיכום קריירה זה משהו שאי אפשר להתעלם ממנו.

לגבי הסלטיקס – אם לוקחים לוח זמנים ריאלי לגבי פולץ ומתי הסלטיקס מתכננים להפוך לקונטנדרית אמיתית איתו אז אני מניח שהכיוון הוא עוד 3-4 שנים. מה יישאר בקבוצה הזאת חוץ מג׳יילן בראון ומרכוס סמארט והרבה כסף פנוי או עוד סופרסטאר נחמד סטייל היוורד?
אנחנו יודעים כמה גדול פולץ יהיה? בליגה מפוצצת פוינט גארדים אדירים הוא יכול גם להיות בשיאו פוינט טופ 10 ולא מעבר. סטייל לאורי. זה אחלה אבל זה מספיק בשביל לבנות את כל הפרנצייז סביב זה? לצורךהעניין הוא יכול להפוך לשחקן מצוין כמו ויגינס או לשחקן מדהים כמו טאונס.
ואפרופו, למה עם סמארט, בראון והפוטנציאל של פולץ בנוסף להיוורד הסלטיקס יהיו במצב כל כך מבטיח עוד 3-4 שנים נגיד, יחסית למינסוטה?
בלי איזאה, ברדלי, קראודר והורפורד (אולי אחד מהם יישאר בשנים הקרובות) מה נשאר מהקבוצה הזאת חוץ מפוטנציאל?

the comedian
the comedian
27/05/2017 17:47:38

https://www.sporcle.com/playlists/flibbidy/nba-finals הדרך שלכם להעביר את 5 הימים עד הפיינלס

עידן עופר
עידן עופר
27/05/2017 19:25:02

נהדר כרגיל מנחם! קודם כל, כל הכבוד לשי! עושה עבודה נהדרת כל העונה ומן הראוי שזה יסתיים בגמר ( עם ניצחון של קליבלנד? ). סוגיית פול מעניינת ביותר, בעיקר כי הוא יצטרך לוותר על הרבה כסף, גם אם יבחר בסיין אנד טרייד שבמקרה כזה יהיה מעניין לראות על מי הספרס יוותרו.

דדי
דדי
27/05/2017 20:35:43

"אין בעיה עם ההחלטה של דוראנט. מה שכן, ליפויות שיירשמו על שמו בווריורס לא יהפכו אותו לגדול כמו שהיה יכול להיות בכל מקום אחר. אם המורשת שלו פחות מעניינת אותו אז בכיף. אבל כשיעשו סיכום קריירה זה משהו שאי אפשר להתעלם ממנו."

ברור שאפשר.
רק תשאל את מלקקי לברון…

יש אמת מידה נפרדת להמשך הקריירה של דוראנט, ושל לברון החל מ 2010.

ורק חכה לרגע שבו קרי יעבור את לברון במספר האליפויות (מה שיקרה בקרוב מאד).

התגובות באתר יהיו שוות ערך במילון, תחת ההגדרה של double sandard…

שגיא נאור
שגיא נאור
27/05/2017 22:01:19
Reply to  דדי

אם דוראנט היה מרכיב איזה סופר טים עם אנטוני דיוויס וכריס פול נגיד בניו אורלינס והיה לוקח אליפות היא היתה לגמרי שלו. אליפויות עם הווריורס, קבוצה שהיתה הטובה בליגה בלעדיו, תיחשב הרבה פחות. לדעתי, כמובן אבל צריך פרספקטיבה של זמן בשביל זה ואולי אתה צודק לגבי האליפויות של לברון במיאמי. אולי גם אז אמרנו שהאליפויות האלה יהיו עם כוכבית, לא יודע.

דדי
דדי
27/05/2017 20:40:15

כל אחד אחר חוץ מפולץ, בול, או טייטום – ואני אתבאס.

מנחם לס
מנחם לס
27/05/2017 20:45:33
Reply to  דדי

דדי, חברי היקר, בול השבוע בפילי…תקווה שהסלטיקס לא יקחו את פולץ, אבל הם יקחו. עתה זה החלטה שלכם בקשר לבול. אני הייתי לוקח אותו ללא היסוס.

דדי
דדי
27/05/2017 20:47:42
Reply to  מנחם לס

אני מאמין שיקחו את בול, אבל אלה שלושת השחקנים שאני ארגיש בסדר איתם בכל מקרה.

דדי
דדי
27/05/2017 20:50:22
Reply to  דדי

ואני רוצה שישיגו עוד בחירה בטווח 30-40.
כמות הכישרון שם השנה היא נדירה.
אני חושב שאת 35 אפשר להשיג די בקלות מאורלנדו.

מנחם לס
מנחם לס
27/05/2017 20:45:48

תודה לכל המגיבים

the comedian
the comedian
27/05/2017 21:19:08

מה דעתכם על הדבר הבא שבוסטון יכולים לעשות לפתוח עם פולץ' בחמישייה ועלות עם תומאס מהספסל ולהחזיר אותו להיות סיקס מן שהוא כבר הוכיח שהוא טוב מאד מהתפקיד הזה

שגיא נאור
שגיא נאור
27/05/2017 22:02:57
Reply to  the comedian

עם כל הלב הגדןל של אייזאה יש גם אגו לא קטן ואני לא רואה אותו, שחקן בחמישיה השניה של הליגה, עולה מהספסל אחרי רוקי.

the comedian
the comedian
27/05/2017 22:04:04

הנה זה ההוכחה שהוא כבר מוכן לחמישייה שנייה (:

john
john
27/05/2017 22:04:49
Reply to  the comedian

מניח שישחקו יחד עד שיוכח אחרת. כישלון של שניהם בחמישייה ונראה כנראה את פולטס יורד לספסל. בכל מקרה הסלטיקס חייבים לשחרר פוינט גארדים. כרגע יש להם את דמיטריוס ג'קסון המוכשר בדי ליג, את טרי רוזיר מרקוס סמארט אייזיה ופולטס (כשיבחר).

Smiley
Smiley
27/05/2017 23:07:42
Reply to  john

אני מניח שיבחרו בפולץ' ולכן יצטרכו למצוא לו 25 דקות בערך כדי להתפתח. עכשיו הבעיה נותרת עם שאר השחקנים שציינת.
אין ספק שיצטרכו לדלל שם את השורות. רוזייר הראה דקות טובות בפלייאוף הזה לצד סמארט שיכול לשחק בשתי העמדות, ולכן הערך שלו בטרייד יכול להיות יותר גבוה.
אני חושב שבוסטון יריכבו חבילה כדי לחזק את עמדות הפנים שלהם וה-SF.

ספלאש
ספלאש
27/05/2017 22:20:26
Reply to  the comedian

יכול להצליח, אבל בפועל אין מצב שעושים את זה לאולסטאר מוערך כמו תומאס!
בליגה שמבוססת על כוכבים, אתה לא מוותר כ"כ מהר על כוכב מוכח כמו תומאס.
ואל תגידו שבוסטון נראים יותר טוב בלעדיו,כי זו רק סדרה אחת מול קליבלנד שקשה להוכיח ממנה הרבה, ובשאר הפלייאוף הוא היה טוב מאוד, ואפילו מעולה לעיתים

the comedian
the comedian
27/05/2017 22:24:54
Reply to  ספלאש

עם זה אני מסכים

Smiley
Smiley
27/05/2017 23:05:35
Reply to  the comedian

תומאס לא ירד לספסל, בטח לא במעמד שהגיע אליו. אם בתחילת הדרך בסלטיקס הוא עוד התחיל בתור שחקן שישי, אחרי מה שעשה שם השנה להוריד אותו לספסל זה להתחיל לחשב את הטרייד עליו.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
28/05/2017 0:40:41

רק אומר – יש הרגשה של מחסור מסויים בלי הפריוויו של יאיר

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
28/05/2017 10:34:39

בפועל דוראנט בכל מקרה חיזק קבוצה מועמדת לאליפות ואת חוסר השיוויון.
כל זה אינו סותר שבחירתו הייתה לגיטימית ולא פשע…